Zastępstwa / Zmiany organizacyjne

 

ROK SZKOLNY 2024/25 - zastępstwa/ informacje bieżącę o zmianach organizacyjnych 

==========================================================================

Zastępstwa wprowadzane są do godziny 21.00 na bazie posiadanych do tego czasu informacji. Aktualizacja może nastąpić na bazie danych otrzymanych
między 21.00 a 21.45. Jeżeli dane spływają po tym czasie, wówczas nanoszone są następnego dnia w
  wersji papierowej w szkolnej gablocie na drugim piętrze (przy pokoju nauczycielskim). Uczniowie powinni codziennie sprawdzać informacje o zastępstwach  w gablocie. 

 ==========================================================================

 

 TRADYCYJNIE - ZGODNIE Z WOLĄ SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO - AKTYWUJEMY "SZCZĘŚLIWY NUMEREK"  (musi odpowiadać numerowi Ucznia w dzienniku)

Zasady są zachowane:  - "szczęsliwy numerek" obowiązuje na wszystkich lekcjach w danym dniu ( zwalnia z odpowiedzi bieżącej, kartkówek, zadań domowych)
                                  -  nie dotyczy  zapowiedzianych form weryfikacji wiedzy i /lub umiejętności

"SZCZĘŚLIWY NUMEREK"  w tygodniu: 9-13.06.25

poniedziałek    -    15

wtorek             -      4

środa               -    17

czwartek         -    21

piątek              -     7 

  

Przypominamy, że tzw.nieprzygotowanie (np.) i  szczęśliwy numerek należy zgłosić od razu na początku lekcji !
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

  

13 czerwca 2025 (piątek)       

 

 klasy 2TF i 3TD nieobecne do piątku (wycieczka)

 --------------------------------------------------------------------------------

grupy p.Nowakowskiego i p. Dreli  - zajęcia praktyczne odwołane

---------------------------------------------------------------------------------

 klasa 2TA i 1TB - część uczniów nieobecnych (wycieczka)

---------------------------------------------------------------------------------

 

1TA na lekcji 2 cała klasa zajęcia z p.Jastrzemską (gr.2 za lekcję 5)// na lekcji 3 zajęcia z p.Galantem za lekcję 7// od lekcji 5 zwolniona

1A zwolniona z 2,3,8,9// na lekcji 6 biblioteka

2TC zwolniona z lekcji 0 i 7 (zrealizowane)

2TE zwolniona z lekcji 1 i od lekcji 6

2TD zwolniona z lekcji 2,3

2TA: zwolniona z lekcji 1,2 (zrealizowane wcześniej)// na lekcji 4 zajęcia z p.Stawskim za lekcję 3// na lekcji 5 świetlica

2A na lekcji 4 biblioteka// z lekcji 8,9 zwolniona

3TB na lekcji 4 świetlica

3TC na lekcji 6 świetlica

3TE zwolniona od lekcji 6

3TF: gr.1 zwolniona z lekcji 1(zrealizowane wcześniej)// gr.1 zwolniona od lekcji 7

4TA na lekcji 3 i 6 świetlica// na lekcji 5 zajęcia z p.Boniecką za lekcję 7// na lekcji 7 zajęcia z p.Bełcikowską za lekcję 9

 

  

  

===============================================

DYŻURY  13.06.25  

 

         po lekcji 1: parter:              piętro I BI            piętro II: ML        ob.s.: SS           CDOZE 

         po lekcji 2: parter: DR         piętro I NO           piętro II  KH        ob.s.: WN          CDOZE  

         po lekcji 3: parte:  AK         piętro I NO           piętro II: KH        ob.s.: KB           CDOZE 

         po lekcji 4: parter: DR        piętro I BN            piętro II: ML        ob.s.: WN          CDOZE  

         po lekcji 5: parter  AK         piętro I SU           piętro II   BJ         ob.s.: SA          CDOZE 

         po lekcji 6: parter: JE         piętro I GL            piętro II: GF         ob.s.: SA          CDOZE  

         po lekcji 7: parter  JE         piętro I GL            piętro II: GF         ob.s.                 CDOZE    

         po lekcji 8: parter: BB        piętro I                 piętro II: CW        ob.s.:               CDOZE  

         po lekcji 9: parter  BB        piętro I                 piętro II:              ob.s.:               CDOZE