Zastępstwa / Zmiany organizacyjne
ROK SZKOLNY 2024/25 - zastępstwa/ informacje bieżącę o zmianach organizacyjnych
==========================================================================
Zastępstwa wprowadzane są do godziny 21.00 na bazie posiadanych do tego czasu informacji. Aktualizacja może nastąpić na bazie danych otrzymanych
między 21.00 a 21.45. Jeżeli dane spływają po tym czasie, wówczas nanoszone są następnego dnia w wersji papierowej w szkolnej gablocie na drugim piętrze (przy pokoju nauczycielskim). Uczniowie powinni codziennie sprawdzać informacje o zastępstwach w gablocie.
==========================================================================
TRADYCYJNIE - ZGODNIE Z WOLĄ SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO - AKTYWUJEMY "SZCZĘŚLIWY NUMEREK" (musi odpowiadać numerowi Ucznia w dzienniku)
Zasady są zachowane: - "szczęsliwy numerek" obowiązuje na wszystkich lekcjach w danym dniu ( zwalnia z odpowiedzi bieżącej, kartkówek, zadań domowych)
- nie dotyczy zapowiedzianych form weryfikacji wiedzy i /lub umiejętności
"SZCZĘŚLIWY NUMEREK" w tygodniu: 17- 21.03.25
poniedziałek - 19
wtorek - 3
środa - 14
czwartek - 27
piątek - 10
Przypominamy, że tzw.nieprzygotowanie (np.) i szczęśliwy numerek należy zgłosić od razu na początku lekcji !
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uczniowie uczęszczający na religię mają prawo do zwolnienia z zajęć szkolnych, aby uczestniczyć w Rekolekcjach Wielkopostnych REKOLEKCJE WIELKOPOSTNE 2025 - dla uczniów szkół ponadpodstawowych miasta Bydgoszczy odbędą się w dniach 24,25,26 marca 2025 roku, w godzinach od 9.00 do 12.00:
- 24 i 25.03.25 - w Akademickim Centrum Sportu Politechniki Bydgoskiej
- 26.03.25 - w Bazylice Sw. Wincentego a Paulo.
ORGANIZATOREM REKOLEKCJI są: Wydział Katechizacji i Szkół Katolickich oraz Duszpasterstwo Młodzieży Bydgoskiej.
Wszelkie pytania dotyczace organizacji rekolekcji można kierować do ks.Szczepańskiego.
W wymienionych dniach (24-26.03.25) zajęcia w szkole odbywają się według planu lekcji.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
piątekt 21.03.25
Grupy pana Kuczory - Zajęcia praktyczne odwołane do końca tygodnia
----------------------------------------------------------------
Klasa 5TB, 5TD na maturze próbnej z j.angielskiego: godzina 9.00 sala 17 (klasa 5TDp), sala 18 (klasa 5TBp)
- należy być pod salą najpóźniej o godzinie 8.50
UWAGA! Na maturze próbnej obowiazują zasady maturalne takie, jak w maju, np.:
*osoby spóźnione- nie są wpuszczane na salę egzaminacyjną
* na salę nie wolno wnosić kurtek itp.
* na sale nie wolno wnosić telefonów komórkowych oraz żadnych innych urządzeń telekomunikacyjnych
* na salę nie wolno żadnych materiałów
* każdy zdający ma obowiązek posiadania dowodu osobistego oraz długopisów z czarnym wkładem
* zdający może wnieść małą butelkę wody
--------------------------------------------------------------
sale 17 i 18 zajęte do godziny 11.30
(Próbne matury - Prosimy zachować ciszę. Z piętra drugiego na pierwsze /z pierwszego na drugie - wchodzimy/schodzimy schodami od strony bocznej)
--------------------------------------------------------------
klasa 2TB nieobecna -BJ (zajęcia poza szkoła)
-----------------------------------------------------------------------------------
Wszystkie zajęcia z sali 17 z p.Lemańczyk przeniesione do sali 20
-----------------------------------------------------------------------------------
1A zwolniona z lekcji 1,2
1TA: - na lekcji 1 zajęcia z p.Chylińską za lekcję 8,sala 5// na lekcji 2 wf z p.Maziarzem za lekcję 1//na lekcji 3 cała klasa inform. z p.Drozd, sala 10// od lekcji 4 zwolniona
2TD na lekcji 6 gr.2 zajęcia z p.Drozd za lekcję 9, a gr.1 zwolniona// klasa zwolniona z lekcji 7-9
2A na lekcji 5 zajęcia z p.Woźną za lekcję 6, sala 19// z lekcji 7,8 zwolniona
2TF na lekcji 5 zajęcia z p.Bełcikowską za lekcję 9, sala 16// z lekcji 8 zwolniona
2TC na lekcji 2 cała klasa inform. z p.Drozd// na lekcji 3 zajęcia z p.Lemańczyk za lekcję 8,sala 20// na lekcji 5: gr.1 zajęcia z p.Siupka za lekcję 8, a gr.2 zwolniona//
cała klasa zwolniona od lekcji 6
2TA na lekcji 3 zajęcia z p.Stawskim za lekcję 7 wew torek,sala 2// na lekcji 4 j.ang.z p.Woźną,za lekcję 2, sala 19// na lekcji 6 cała klasa inf.z p.Chylińską (gr. 1 za lekcję 1)// z lekcji 7,8 zwolniona
3Ap zwolniona z rel.(lekcja 9,10)
4TAp gr.2 lekcja 0 przełożona na termin późniejszy// 4TAp z lekcji 1-3 zwolniona// na lekcji 6 zajęcia z p.Lemańczyk za lekcję 3,sala 20//
===============================================
DYŻURY 20.03.25 r.:
po lekcji 1: parter: piętro I piętro II: ob.s.: CDOZE
po lekcji 2: parter: SS piętro I piętro II: ob.s.: SA CDOZE
po lekcji 3: parte: AK piętro I WS piętro II: DR - od sali 18 do pokoju naucz. || BJ - od sali 19 do końca korytarza ob.s.: WN CDOZE
po lekcji 4: parter: JE piętro I SU piętro II: ML - od sali 18 do pokoju naucz. || RS - od sali 19 do końca korytarza ob.s.: AL CDOZE
po lekcji 5: parter GL piętro I SU piętro II DR - od sali 18 do pokoju naucz. || RS - od sali 19 do końca korytarza ob.s.: KB CDOZE
po lekcji 6: parter:JE piętro I AZ piętro II: AW ob.s.:RB CDOZE
po lekcji 7: parter DC piętro I AW piętro II: ML ob.s. KB CDOZE
po lekcji 8: parter:DC piętro I piętro II: CW ob.s.: CDOZE
po lekcji 9: parter piętro I piętro II: CW ob.s.: CDOZE