Zastępstwa

ROK SZKOLNY 2023/24 - zastępstwa i informacje bieżącę o zmianach organizacyjnych 

==========================================================================

 

Zastępstwa wprowadzane są do godziny 21.00 na bazie posiadanych do tego czasu informacji. Aktualizacja może nastąpić na bazie danych otrzymanych między 21.00 a 21.45. Jeżeli dane spływają po tym czasie, wówczas nanoszone są następnego dnia w  wersji papierowej w szkolnej gablocie na drugim piętrze (przy pokoju nauczycielskim). Uczniowie powinni codziennie sprawdzać informacje o zastępstwach  w gablocie. 

 

==========================================================================

 

  SZCZĘŚLIWY NUMEREK - zgodnie z wolą Samorządu Szkolnego - kontynuujemy  tradycję losowania "Szczęśliwych numerków", które zwalniają w danym dniu z: odpowiedzi, kartkówki, zadania domowego. Nie wchodzą one w pulę tzw. "enek"- nieprzygotowania do zajęć, są  rozliczane dodatkowo, poza tą pulą. 

 

UWAGA! - Szczęśliwy numerek nie zwalnia z zapowiedzianych sprawdzianów i prac klasowych.

               - Uczeń, który ma "Szczęśliwy numerek"- zgłasza ten fakt nauczycielowi od razu po wejściu do sali.     

 

SZCZĘŚLIWE NUMERY na tydzień : 18-22. 03.24

poniedziałek  -     11

wtorek-                25 

środa-                  30

czwartek -             2

piątek                  19

          

 =======================================================================================

 

Indywidualne Warcabowe Mistrzostwa Bydgoszczy

Do 07.03.2024 chętni uczniowie zgłaszają się do pana Pawła Siupki przez e-dziennik.

Do 12.03.2024 r. organizator przesyła limit osób, które może wystawić szkoła, wewnątrzszkolna eliminacja zostanie ogłoszona po przyznanym limicie osób (chętni ze szkoły, zagrają miniturniej w systemie szwajcarskim).

Turniej odbędzie się 26.03.24 WTOREK o 10:00 w VIII Liceum Ogólnokształcącym w  Bydgoszczy. 

 

 =======================================================================================

  

UWAGA KLASY PIĄTE! 

Przypominamy,że termin ogłoszenia wyników egzaminów zawodowych to 27.03.24.

W przypadku ponownego przystąpienia do egzaminu - deklarację na sesję lato 2024 nalezy złożyć w sekretariacie między  27 marca a 4 kwietnia 2024  

 

========================================================================================

 

Informacja dotycząca Rekolekcji: Organizatorem Rekolekcji  jest Wydział Katechizacji i Szkół Katolickich oraz Duszpasterstwo Młodzieży Diecezji Bydgoskiej.

 Rekolekcje odbęda się w dniach: 18- 20 marca 2024 roku.

 18 i 19 marca 2024 nauki rekolekcyjne prowadzone będą od godz. 8.30- 11.00 w Akademickim Centrum Sportu Politechniki Bydgoskiej, przy ul.Kaliskiego 28

 20 marca 2024 od 9.00 - 12.00 odbędzie się spotkanie rekolekcyjno-ewangelizacyjne w Bazylice Św.Wincentego a Paulo przu. Al.Ossolińskich 2 w Bydgoszczy.

Zgodnie z Rozporządzeniem MEN: Uczniowie uczęszczający na religię mają prawo do zwolnienia z zajęć szkolnych w celu odbycia trzydniowych rekolekcji wielkopostnych

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  Z okazji 25 rocznicy wstąpienia Polski do NATO i 20 rocznicy utworzenia Centrum Szkolenia Sił Połączonych (JFTC) w Bydgoszczy – ogłaszamy konkurs na plakat.

Prace należy wykonać i przynieść do p.pedagog do 03.04.2024. Najciekawsze zostaną nagrodzone.

Format A4 lub A3; technika dowolna.

 ================================================================

 

Zapraszamy do udziału w konkursie na wykonanie prezentacji organizowanym przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Bydgoszczy – „ Bydgoszcz zdrowa, wolna od nałogów IX – Uzależnienia to krok do samounicestwienia”. Prezentację wraz ze zgodami należy dostarczyć do 29.03.2024 do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy przy ul. Kościuszki 27, pokój 6-8. Zakres tematyczny konkursu, zgody – znajdują się u pedagoga szkolnego.

 

=================================================================

 Przypominamy najbliższe terminy feryjne i dodatkowe dni wolne od zajęć dla Uczniów:

*ferie Wielkanocne: 28.03 – 2.04 2024 r.

* dni wolne od pracy (świąteczne): 1 i 3.05.24  oraz 30.05.24
*dodatkowe dni wolne od zajęć lekcyjnych dla uczniów :
-   2.05.24- czwartek między 1 i 3 maja

 7, 8, 9 i 13 maja 2024 (egzaminy maturalne)

-   31.05.24- piątek po Bożym Ciele
-  2 dni egzaminów zawodowych w czerwcu 2024 (podane bedą po zatwierdzeniu sesji egzaminacyjnej)
===========================================================
 

Informacje o zmianach organizacyjnych- dzień: 19.03.24 (wtorek) 

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 CDOZE- niedostępne cały tydzień

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Samorząd Uczniowski, jak co roku,  ogłasza Dzień 21 marca 2024   DNIEM  BEZ PLECAKA!!!

  Przypominamy, że tego dnia Każdy, zamiast w plecaku czy torbie -  może przynieśc zeszyty, ksiażki w czymś oryginalnym - pomysłowym!

  Oczywiście - Wszyscy pamiętamy o zasadach bezpieczeństwa- przy rozwijaniu wyobraźni w pomysłach- dbamy o bezpieczeństwo swoje i innych- na korytarzach, holach, schodach, salach, boisku! Oczywiście - dbamy też o mienie szkoły, czyli realizujemy tylko takie pomysły, którymi  w żaden sposób nie spowodujemy zniszczeń mienia.  DOBRA  ZABAWA - TO BEZPIECZNA ZABAWA!

  Każda Osoba, która weźmie udział w Dniu Bez Plecaka ma Szansę na dodatkowe trzy ENKI, które będzie można wykorzystać do końca roku 2024!!!

( W każdej klasie jedna wyznaczona przez wychowawcę Osoba tego dnia robi zdjęcie "formom innym niz tradycyjne plecaki" i razem z listą uczestników zabawy przekazuje je pani pedagog. ENKI uczestnicy odbierają od p.pedagog osobiscie!)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1TF gr. CF1 zwolniona z lekcji 1 // na lekcji 7 gr. 2 opieka p.Kinalska, świetlica

1TB na lekcji 3 zajęcia z p.Bratz za lekcję 5,sala 15 // od lekcji 4 zwolniona

1TD z lekcji 1 zwolniona (zajęcia zrealizowane)//na lekcji 5 cała klasa rys. z p.Markowskim,sala 10 (z lekcji 8, 9 grupa 2 zwolniona -zrealizowane )// gr.1 zwolniona z lekcji 8

1TA zwolniona z lekcji 1,2 

3Ap na lekcji 4 świetlica // na lekcji 7 opieka p.Kinalska, świetlica

1A zwolniona z lekcji 1,2

5TDp na lekcji 4 zajęcia z p.Kuś za lekcję 3 w piątek,sala 13 // z lekcji 7 zwolniona // na lekcji 5 świetlica

5TAp zwolniona z lekcji 1 i 4

2TEp zwolniona z lekcji 1-6 (lekcja 2 przełożona na termin późniejszy)

5TCp na lekcji 5 świetlica // z lekcji 2,3 zwolniona

5TEp zwolniona z lekcji 2,3

5TBp lekcja 1 przełożona na lekcję 5 w środę, sala 15 // na lekcji 3 świetlica

1TC zwolniona z lekcji 1 i 9

3TBp gr.2 na lekcji 6 świetlica //z lekcji 8 zwolniona

        gr.1 na lekcji 2  świetlica// z lekcji 8,9 zwolniona

2TDp gr.2 zwolniona z lekcji 1// gr.2 na lekcji 4,5 zajęcia z p.Pańkowską za lekcję 8 we wtorek i w środę,sala 20// gr.2 na lekcji 8 zajęcia z p.Woźną za lekcję 9,sala 19

4TBp zwolniona z lekcji 0, 6-8

4TDp gr.wf4 zwolniona z lekcji 6,7// na lekcji 2: gr. n3 świetlica. pozostali zwolnieni

3TCp na lekcji 6 świetlica

 

 

  

 

==================================================================

 

      

DYŻURY 19.03.24: 

           

    po lekcji 1: parter: JM                 /piętro I   DM           piętro II: ML               //ob.s.:              CDOZE

    po lekcji 2: parte:  SS                //piętro I : AM         / piętro II: BP               //ob.s.               CDOZE

    po lekcji 3: parte:  A1               //piętro I :  DM         / piętro II: AW              //ob.s.               CDOZE  

    po lekcji 4: parter: SS                /piętro I :  KN         / piętro II: AW              / ob.s.:              CDOZE 

    po lekcji 5: parter: AK                /piętro I :  KN        /  piętro II: BJ               //ob.s.               CDOZE  

    po lekcji 6: parter: JM                /piętro I    WS         / piętro II: AU               /ob.s.:              CDOZE  

    po lekcji 7: parter: AK                /piętro I :  KŻ          /piętro II: AU               /ob.s.:              CDOZE      

    po lekcji 8: parter:                     /piętro I :  KŻ           piętro II: CW              /ob.s.:               CDOZE 

    po lekcji 9: parter:                     /piętro I :                 piętro II: CW              /ob.s                 CDOZE

 

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

  

  

 

 

 

 ==============================================================================

 

Przypominamy poniżej  układ lekcji. 

 

 

 

 4 [d]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

****************************************************************************************************

Archiwalne

 

Przypominamy, że zgodnie z Harmonogramem roku szkolnego, znanym od września-egzaminy odbywają się 22.08.2022, jak zawsze o godz.9.00

  

* j.polski i j.angielski - sala 12

 

* geografia, historia sala 17

 

* matematyka sala 14

 

* przedmioty zawodowe sala 1

 

Na egzamin należy zgłosić się najpóźniej o 8.50, należy mieć ze sobą przybory do pisania i wymagane na matematyce.

 

 

=============================================================================

 

 Wszystkim Uczniom 

 

Udanych, słonecznych, radosnych i bezpiecznych  WAKACJI!!!!

  

życzą
dyrekcja, nauczyciele ZSM nr 2

 

  

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

  

Przypominamy o obowiązku zostawiania odzieży wierzchniej w szatni! Należy to uczynić przed lekcjami- tak, aby nie spóźnić się na lekcje.
Nie wnosimy odzieży wierzchniej do sal lekcyjnych.

Jeżeli Ktoś chowa odzież wierzchnią do plecaka, to należy to zrobić - przed wejsciem do sali!(w salach odzieży tej nie wyjmujemy z plecaka).

--------------------------------------------------------------------------------------

Przypominamy, że zgodnie z aktualnym rozporządzeniem RM od 28.03.22 nie ma obowiązku noszenia maseczek, pozostaje  zalecenie ich nakładania w miejscach gromadzenia się osób, czyli np. przestrzeniach wspólnych. Wiemy, że jak dotąd, postawa Społeczności naszej szkoły-  będzie po prostu odpowiedzialna.

Za to - bardzo Wszystkich dziękujemy!

Dbajmy o siebie wzajemnie, szczególnie, gdy mamy silny kaszel lub katar...Nikt nie zrobi tego za nas samych....

---------------------------------------------------------------------------------------

Przypominamy, że zgodnie z Harmonogramem roku szkolnego, znanym od września-egzaminy odbywają się 22.08.2022, jak zawsze o godz.9.00

  

* j.polski i j.angielski - sala 12

 

* geografia, historia sala 17

 

* matematyka sala 14

 

* przedmioty zawodowe sala 1

 

Na egzamin należy zgłosić się najpóźniej o 8.50, należy mieć ze sobą przybory do pisania i wymagane na matematyce.

 

 

=============================================================================

 

 Wszystkim Uczniom 

 

Udanych, słonecznych, radosnych i bezpiecznych  WAKACJI!!!!

  

życzą
dyrekcja, nauczyciele ZSM nr 2

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Komunikaty wcześniejsze-pandemia:

UWAGA! Przypominamy, że zastępstwa wynikają z bieżącej sytuacji pandemicznej, nieobecności klas- uczniów, nauczycieli, działań zapobiegających transmisji i rozprzestrzenianiu się wirusa w społeczności szkolnej;  pojawiają się zatem codziennie  między godziną 19.00 a 21.00 ( na podstawie posiadanych  danych dotyczacych wymienionych wyżej sytuacji).  W związku z pandemią i napływem danych o każdej porze  -  wpisy mogą ulegać zmianom, być uzupełniane. Dane, które napływają po 21.00, a dotyczą  przestawienia lekcji środkowych lub odwołania końcowych - mogą pojawiać się na stronie w chwili ich napływu, ponieważ nie wpływają na godzinę rozpoczęcia zajęć.

 

Pozostałe dane, które otrzymujemy w porach późniejszych lub następnego dnia rano -  wywieszane są na bieżaco w gablocie dla Uczniów - na DRUGIM PIĘTRZE PRZY POKOJU NAUCZYCIELSKIM. Uczniowie codziennie tam własnie sprawdzają, czy pojawiają się nowe  informacje.  

 

------------------------------------------------------------------------------------- 

UWAGA! Każdy Uczeń i Rodzic może skorzystać z szkolnego Punktu Interwencji Szkolnej - w poniedziałki od 14.00-15.30 (parter, gabinet p.pedagog) 

========================================================= 

 =================================================================


Komunikat z dnia 18.02.2022:

Wszystkie zajęcia od poniedziałku 21.02.22 odbywają się stacjonarnie - w szkole. 

================================================================ 

Komunikat z dnia 12.02.2022:  

Zgodnie z Rozporzadzeniem MEiN: od dnia 31.01.22 do 20.02.22: 

- zajęcia praktyczne we wszystkich klasach odbywać się będą stacjonarnie - zgodnie z planem- w  CKZ  

- wszystkie pozostałe zajęcia lekcyjne realizowane będą zdalnie- na szkolnej platformie 

- zajęcia: 45 minut,według planu lekcji (plan jest na stronie szkoły od godziny 12.00 dnia 27.01.22


Pliki do pobrania: