Zastępstwa
ROK SZKOLNY 2023/24 - zastępstwa i informacje bieżącę o zmianach organizacyjnych
==========================================================================
Zastępstwa wprowadzane są do godziny 21.00 na bazie posiadanych do tego czasu informacji. Aktualizacja może nastąpić na bazie danych otrzymanych między 21.00 a 21.45. Jeżeli dane spływają po tym czasie, wówczas nanoszone są następnego dnia w wersji papierowej w szkolnej gablocie na drugim piętrze (przy pokoju nauczycielskim). Uczniowie powinni codziennie sprawdzać informacje o zastępstwach w gablocie.
==========================================================================
SZCZĘŚLIWY NUMEREK - zgodnie z wolą Samorządu Szkolnego - kontynuujemy tradycję losowania "Szczęśliwych numerków", które zwalniają w danym dniu z: odpowiedzi, kartkówki, zadania domowego. Nie wchodzą one w pulę tzw. "enek"- nieprzygotowania do zajęć, są rozliczane dodatkowo, poza tą pulą.
UWAGA! - Szczęśliwy numerek nie zwalnia z zapowiedzianych sprawdzianów i prac klasowych.
- Uczeń, który ma "Szczęśliwy numerek"- zgłasza ten fakt nauczycielowi od razu po wejściu do sali.
SZCZĘŚLIWE NUMERY na tydzień : 18-22. 03.24
poniedziałek - 11
wtorek- 25
środa- 30
czwartek - 2
piątek 19
=======================================================================================
Indywidualne Warcabowe Mistrzostwa Bydgoszczy
Do 07.03.2024 chętni uczniowie zgłaszają się do pana Pawła Siupki przez e-dziennik.
Do 12.03.2024 r. organizator przesyła limit osób, które może wystawić szkoła, wewnątrzszkolna eliminacja zostanie ogłoszona po przyznanym limicie osób (chętni ze szkoły, zagrają miniturniej w systemie szwajcarskim).
Turniej odbędzie się 26.03.24 WTOREK o 10:00 w VIII Liceum Ogólnokształcącym w Bydgoszczy.
=======================================================================================
UWAGA KLASY PIĄTE!
Przypominamy,że termin ogłoszenia wyników egzaminów zawodowych to 27.03.24.
W przypadku ponownego przystąpienia do egzaminu - deklarację na sesję lato 2024 nalezy złożyć w sekretariacie między 27 marca a 4 kwietnia 2024
========================================================================================
Informacja dotycząca Rekolekcji: Organizatorem Rekolekcji jest Wydział Katechizacji i Szkół Katolickich oraz Duszpasterstwo Młodzieży Diecezji Bydgoskiej.
Rekolekcje odbęda się w dniach: 18- 20 marca 2024 roku.
18 i 19 marca 2024 nauki rekolekcyjne prowadzone będą od godz. 8.30- 11.00 w Akademickim Centrum Sportu Politechniki Bydgoskiej, przy ul.Kaliskiego 28
20 marca 2024 od 9.00 - 12.00 odbędzie się spotkanie rekolekcyjno-ewangelizacyjne w Bazylice Św.Wincentego a Paulo przu. Al.Ossolińskich 2 w Bydgoszczy.
Zgodnie z Rozporządzeniem MEN: Uczniowie uczęszczający na religię mają prawo do zwolnienia z zajęć szkolnych w celu odbycia trzydniowych rekolekcji wielkopostnych.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Z okazji 25 rocznicy wstąpienia Polski do NATO i 20 rocznicy utworzenia Centrum Szkolenia Sił Połączonych (JFTC) w Bydgoszczy – ogłaszamy konkurs na plakat.
Prace należy wykonać i przynieść do p.pedagog do 03.04.2024. Najciekawsze zostaną nagrodzone.
Format A4 lub A3; technika dowolna.
================================================================
Zapraszamy do udziału w konkursie na wykonanie prezentacji organizowanym przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Bydgoszczy – „ Bydgoszcz zdrowa, wolna od nałogów IX – Uzależnienia to krok do samounicestwienia”. Prezentację wraz ze zgodami należy dostarczyć do 29.03.2024 do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy przy ul. Kościuszki 27, pokój 6-8. Zakres tematyczny konkursu, zgody – znajdują się u pedagoga szkolnego.
=================================================================
Przypominamy najbliższe terminy feryjne i dodatkowe dni wolne od zajęć dla Uczniów:
*ferie Wielkanocne: 28.03 – 2.04 2024 r.
* dni wolne od pracy (świąteczne): 1 i 3.05.24 oraz 30.05.24
*dodatkowe dni wolne od zajęć lekcyjnych dla uczniów :
- 2.05.24- czwartek między 1 i 3 maja
- 7, 8, 9 i 13 maja 2024 (egzaminy maturalne)
- 31.05.24- piątek po Bożym Ciele
- 2 dni egzaminów zawodowych w czerwcu 2024 (podane bedą po zatwierdzeniu sesji egzaminacyjnej)
===========================================================
Informacje o zmianach organizacyjnych- dzień: 19.03.24 (wtorek)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CDOZE- niedostępne cały tydzień
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Samorząd Uczniowski, jak co roku, ogłasza Dzień 21 marca 2024 DNIEM BEZ PLECAKA!!!
Przypominamy, że tego dnia Każdy, zamiast w plecaku czy torbie - może przynieśc zeszyty, ksiażki w czymś oryginalnym - pomysłowym!
Oczywiście - Wszyscy pamiętamy o zasadach bezpieczeństwa- przy rozwijaniu wyobraźni w pomysłach- dbamy o bezpieczeństwo swoje i innych- na korytarzach, holach, schodach, salach, boisku! Oczywiście - dbamy też o mienie szkoły, czyli realizujemy tylko takie pomysły, którymi w żaden sposób nie spowodujemy zniszczeń mienia. DOBRA ZABAWA - TO BEZPIECZNA ZABAWA!
Każda Osoba, która weźmie udział w Dniu Bez Plecaka ma Szansę na dodatkowe trzy ENKI, które będzie można wykorzystać do końca roku 2024!!!
( W każdej klasie jedna wyznaczona przez wychowawcę Osoba tego dnia robi zdjęcie "formom innym niz tradycyjne plecaki" i razem z listą uczestników zabawy przekazuje je pani pedagog. ENKI uczestnicy odbierają od p.pedagog osobiscie!)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1TF gr. CF1 zwolniona z lekcji 1 // na lekcji 7 gr. 2 opieka p.Kinalska, świetlica
1TB na lekcji 3 zajęcia z p.Bratz za lekcję 5,sala 15 // od lekcji 4 zwolniona
1TD z lekcji 1 zwolniona (zajęcia zrealizowane)//na lekcji 5 cała klasa rys. z p.Markowskim,sala 10 (z lekcji 8, 9 grupa 2 zwolniona -zrealizowane )// gr.1 zwolniona z lekcji 8
1TA zwolniona z lekcji 1,2
3Ap na lekcji 4 świetlica // na lekcji 7 opieka p.Kinalska, świetlica
1A zwolniona z lekcji 1,2
5TDp na lekcji 4 zajęcia z p.Kuś za lekcję 3 w piątek,sala 13 // z lekcji 7 zwolniona // na lekcji 5 świetlica
5TAp zwolniona z lekcji 1 i 4
2TEp zwolniona z lekcji 1-6 (lekcja 2 przełożona na termin późniejszy)
5TCp na lekcji 5 świetlica // z lekcji 2,3 zwolniona
5TEp zwolniona z lekcji 2,3
5TBp lekcja 1 przełożona na lekcję 5 w środę, sala 15 // na lekcji 3 świetlica
1TC zwolniona z lekcji 1 i 9
3TBp gr.2 na lekcji 6 świetlica //z lekcji 8 zwolniona
gr.1 na lekcji 2 świetlica// z lekcji 8,9 zwolniona
2TDp gr.2 zwolniona z lekcji 1// gr.2 na lekcji 4,5 zajęcia z p.Pańkowską za lekcję 8 we wtorek i w środę,sala 20// gr.2 na lekcji 8 zajęcia z p.Woźną za lekcję 9,sala 19
4TBp zwolniona z lekcji 0, 6-8
4TDp gr.wf4 zwolniona z lekcji 6,7// na lekcji 2: gr. n3 świetlica. pozostali zwolnieni
3TCp na lekcji 6 świetlica
==================================================================
DYŻURY 19.03.24:
po lekcji 1: parter: JM /piętro I DM piętro II: ML //ob.s.: CDOZE
po lekcji 2: parte: SS //piętro I : AM / piętro II: BP //ob.s. CDOZE
po lekcji 3: parte: A1 //piętro I : DM / piętro II: AW //ob.s. CDOZE
po lekcji 4: parter: SS /piętro I : KN / piętro II: AW / ob.s.: CDOZE
po lekcji 5: parter: AK /piętro I : KN / piętro II: BJ //ob.s. CDOZE
po lekcji 6: parter: JM /piętro I WS / piętro II: AU /ob.s.: CDOZE
po lekcji 7: parter: AK /piętro I : KŻ /piętro II: AU /ob.s.: CDOZE
po lekcji 8: parter: /piętro I : KŻ piętro II: CW /ob.s.: CDOZE
po lekcji 9: parter: /piętro I : piętro II: CW /ob.s CDOZE
==============================================================================
Przypominamy poniżej układ lekcji.
****************************************************************************************************
Archiwalne
Przypominamy, że zgodnie z Harmonogramem roku szkolnego, znanym od września-egzaminy odbywają się 22.08.2022, jak zawsze o godz.9.00
* j.polski i j.angielski - sala 12
* geografia, historia sala 17
* matematyka sala 14
* przedmioty zawodowe sala 1
Na egzamin należy zgłosić się najpóźniej o 8.50, należy mieć ze sobą przybory do pisania i wymagane na matematyce.
=============================================================================
Wszystkim Uczniom
Udanych, słonecznych, radosnych i bezpiecznych WAKACJI!!!!
życzą
dyrekcja, nauczyciele ZSM nr 2
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Przypominamy o obowiązku zostawiania odzieży wierzchniej w szatni! Należy to uczynić przed lekcjami- tak, aby nie spóźnić się na lekcje.
Nie wnosimy odzieży wierzchniej do sal lekcyjnych.
Jeżeli Ktoś chowa odzież wierzchnią do plecaka, to należy to zrobić - przed wejsciem do sali!(w salach odzieży tej nie wyjmujemy z plecaka).
--------------------------------------------------------------------------------------
Przypominamy, że zgodnie z aktualnym rozporządzeniem RM od 28.03.22 nie ma obowiązku noszenia maseczek, pozostaje zalecenie ich nakładania w miejscach gromadzenia się osób, czyli np. przestrzeniach wspólnych. Wiemy, że jak dotąd, postawa Społeczności naszej szkoły- będzie po prostu odpowiedzialna.
Za to - bardzo Wszystkich dziękujemy!
Dbajmy o siebie wzajemnie, szczególnie, gdy mamy silny kaszel lub katar...Nikt nie zrobi tego za nas samych....
---------------------------------------------------------------------------------------
Przypominamy, że zgodnie z Harmonogramem roku szkolnego, znanym od września-egzaminy odbywają się 22.08.2022, jak zawsze o godz.9.00
* j.polski i j.angielski - sala 12
* geografia, historia sala 17
* matematyka sala 14
* przedmioty zawodowe sala 1
Na egzamin należy zgłosić się najpóźniej o 8.50, należy mieć ze sobą przybory do pisania i wymagane na matematyce.
=============================================================================
Wszystkim Uczniom
Udanych, słonecznych, radosnych i bezpiecznych WAKACJI!!!!
życzą
dyrekcja, nauczyciele ZSM nr 2
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komunikaty wcześniejsze-pandemia:
UWAGA! Przypominamy, że zastępstwa wynikają z bieżącej sytuacji pandemicznej, nieobecności klas- uczniów, nauczycieli, działań zapobiegających transmisji i rozprzestrzenianiu się wirusa w społeczności szkolnej; pojawiają się zatem codziennie między godziną 19.00 a 21.00 ( na podstawie posiadanych danych dotyczacych wymienionych wyżej sytuacji). W związku z pandemią i napływem danych o każdej porze - wpisy mogą ulegać zmianom, być uzupełniane. Dane, które napływają po 21.00, a dotyczą przestawienia lekcji środkowych lub odwołania końcowych - mogą pojawiać się na stronie w chwili ich napływu, ponieważ nie wpływają na godzinę rozpoczęcia zajęć.
Pozostałe dane, które otrzymujemy w porach późniejszych lub następnego dnia rano - wywieszane są na bieżaco w gablocie dla Uczniów - na DRUGIM PIĘTRZE PRZY POKOJU NAUCZYCIELSKIM. Uczniowie codziennie tam własnie sprawdzają, czy pojawiają się nowe informacje.
-------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA! Każdy Uczeń i Rodzic może skorzystać z szkolnego Punktu Interwencji Szkolnej - w poniedziałki od 14.00-15.30 (parter, gabinet p.pedagog)
=========================================================
=================================================================
Komunikat z dnia 18.02.2022:
Wszystkie zajęcia od poniedziałku 21.02.22 odbywają się stacjonarnie - w szkole.
================================================================
Komunikat z dnia 12.02.2022:
Zgodnie z Rozporzadzeniem MEiN: od dnia 31.01.22 do 20.02.22:
- zajęcia praktyczne we wszystkich klasach odbywać się będą stacjonarnie - zgodnie z planem- w CKZ
- wszystkie pozostałe zajęcia lekcyjne realizowane będą zdalnie- na szkolnej platformie
- zajęcia: 45 minut,według planu lekcji (plan jest na stronie szkoły od godziny 12.00 dnia 27.01.22
Pliki do pobrania: