Zastępstwa

 

 

 ROK SZKOLNY 2021/22 - zastępstwa i informacje bieżącę o zmianach organizacyjnych 

=============================================================================

 

 Zastępstwa wprowadzane są do godziny 21.00 na bazie posiadanych do tego czasu informacji. Aktualizacja może nastapić na bazie danych otrzymanych między 21.00 a 21.45. Jeżeli dane spływają po tym czasie, wówczas nanoszone są nastepnego dnia w wersji papierowej w szkolnej gablocie na drugim pietrze (przy pokoju nauczycielskim). Uczniowie mają obowiązek codziennie weryfikować informacje o zastępstwach  z zapisami w gablocie. 

 

============================================================================

 UWAGA!!!

 

Rozdanie świadectw: 24.06.2022:

klasy 3Ap i 3ag  o godzinie 9.45 w świetlicy (obowiązuje strój uroczysty)

klasa 2TAp - sala 15 o godz.8.30

wszystkie pozostałe klasy technikum i szkoły branżowej:  godzina 9.00 w salach:

1TAp -16

1TBp - 24

1TCp - 14

1TDp - 19

1Ap - 12

2TBp - 4

2TDp - 7

2Ap -   6

3TAp - 22

3TBp- 21

3TCp - 8

3TDp - 17

3TEp - 9

3tag - 3

3tbg - 13

3tcg - 20

3tdg - 18

====================================================================================

     

UWAGA! Przypominamy, że przystąpienie do egzaminu zawodowego w wyznaczonym terminie jest obowiązkowe!

               Nieprzystąpienie do egzaminu skutkuje nieotrzymaniem  promocji do kolejnej klasy!

Przypominamy, że aby aktywować konto należy:

- wejśc na stronę   gdansk.epkz.cke.edu.pl/aktywacja

- wpisać   login i kod aktywacyjny

 

Komunikaty o dopuszczonych pomocach na egzaminach (kliknij)

===========================================================================

===========================================================================

UWAGA! Uczniowie zainteresowani udziałem w projekcie "Dzisiaj staż, jutro praca" (płatne staże wakacyjne) mogą pobrać formularze rekrutacyjne w sekretariacie szkoły. Pierwszym etapem rekrutacji i warunkiem udziału w projekcir jest złożenie do 9 czerwca 2022 roku w sekretariacie szkoły wypełnionego formularza rekrutacyjnego i spełnienie kryteriów formalnych, których oceny dokona komisja rekrutacyjna.

Regulamin Naboru  Uczestników projektu "Dzisiaj staż, jutro praca" w ZSM nr 2 w Bydgoszczy jest umieszczony w gablocie przy sali 10

============================================================================

  

 

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

  

Przypominamy o obowiązku zostawiania odzieży wierzchniej w szatni! Należy to uczynić przed lekcjami- tak, aby nie spóźnić się na lekcje.
Nie wnosimy odzieży wierzchniej do sal lekcyjnych.

Jeżeli Ktoś chowa odzież wierzchnią do plecaka, to należy to zrobić - przed wejsciem do sali!(w salach odzieży tej nie wyjmujemy z plecaka).

--------------------------------------------------------------------------------------

Przypominamy, że zgodnie z aktualnym rozporządzeniem RM od 28.03.22 nie ma obowiązku noszenia maseczek, pozostaje  zalecenie ich nakładania w miejscach gromadzenia się osób, czyli np. przestrzeniach wspólnych. Wiemy, że jak dotąd, postawa Społeczności naszej szkoły-  będzie po prostu odpowiedzialna.

Za to - bardzo Wszystkich dziękujemy!

Dbajmy o siebie wzajemnie, szczególnie, gdy mamy silny kaszel lub katar...Nikt nie zrobi tego za nas samych....

---------------------------------------------------------------------------------------

 

   

   

   

 

 

 

 

 =================================================================

  

Przypominamy poniżej  układ lekcji. 

Przerwy w związku z pandemią  - rotacyjne 

 

 

 4 [d]

 

****************************************************************************************************

 Komunikaty wcześniejsze-pandemia:

UWAGA! Przypominamy, że zastępstwa wynikają z bieżącej sytuacji pandemicznej, nieobecności klas- uczniów, nauczycieli, działań zapobiegających transmisji i rozprzestrzenianiu się wirusa w społeczności szkolnej;  pojawiają się zatem codziennie  między godziną 19.00 a 21.00 ( na podstawie posiadanych  danych dotyczacych wymienionych wyżej sytuacji).  W związku z pandemią i napływem danych o każdej porze  -  wpisy mogą ulegać zmianom, być uzupełniane. Dane, które napływają po 21.00, a dotyczą  przestawienia lekcji środkowych lub odwołania końcowych - mogą pojawiać się na stronie w chwili ich napływu, ponieważ nie wpływają na godzinę rozpoczęcia zajęć.

 

Pozostałe dane, które otrzymujemy w porach późniejszych lub następnego dnia rano -  wywieszane są na bieżaco w gablocie dla Uczniów - na DRUGIM PIĘTRZE PRZY POKOJU NAUCZYCIELSKIM. Uczniowie codziennie tam własnie sprawdzają, czy pojawiają się nowe  informacje.  

 

------------------------------------------------------------------------------------- 

UWAGA! Każdy Uczeń i Rodzic może skorzystać z szkolnego Punktu Interwencji Szkolnej - w poniedziałki od 14.00-15.30 (parter, gabinet p.pedagog) 

========================================================= 

 =================================================================


Komunikat z dnia 18.02.2022:

Wszystkie zajęcia od poniedziałku 21.02.22 odbywają się stacjonarnie - w szkole. 

================================================================ 

Komunikat z dnia 12.02.2022:  

Zgodnie z Rozporzadzeniem MEiN: od dnia 31.01.22 do 20.02.22: 

- zajęcia praktyczne we wszystkich klasach odbywać się będą stacjonarnie - zgodnie z planem- w  CKZ  

- wszystkie pozostałe zajęcia lekcyjne realizowane będą zdalnie- na szkolnej platformie 

- zajęcia: 45 minut,według planu lekcji (plan jest na stronie szkoły od godziny 12.00 dnia 27.01.22